4ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Εκπαίδευση στον 21ο αιώνα: Σχολείο και Πολιτισμός»

4ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Εκπαίδευση στον 21ο αιώνα: Σχολείο και Πολιτισμός»

Υπό την αιγίδα της Α.Ε. του Προέδρου της Δημοκρατίας κ. Προκοπίου Παυλοπούλου
Με την υποστήριξη του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων
Με την υποστήριξη της Αντιπροσωπείας ​της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα
Tο Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης του ΕΚΕΔΙΣΥ, η Παιδαγωγική Εταιρεία Ελλάδος και το Κολλέγιο Αθηνών συνδιοργανώνουν στις 10-12 Μαΐου 2019 στην Αθήνα το 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο με τίτλο «Εκπαίδευση στον 21ο αιώνα: Σχολείο και Πολιτισμός». Στο πρόγραμμα του συνεδρίου περιλαμβάνονται και φέτος καινοτόμα βιωματικά εργαστήρια, που διοργανώνονται σε συνεργασία με την Ελληνική Ένωση για την Προώθηση της Ρητορικής στην Εκπαίδευση.
Το Σχολείο και ο Πολιτισμός αποτελούν δύο αλληλένδετα αναπτυσσόμενους κύκλους που αλληλοτροφοδοτούνται. Εκφάνσεις του Πολιτισμού εκφράζονται στην εκπαιδευτική πραγματικότητα μέσα από τα μαθήματα του Αναλυτικού Προγράμματος, καθώς και με την υλοποίηση ποικίλων τυπικών ή άτυπων δράσεων που προϋποθέτουν την εμπλοκή των μαθητών. Έτσι, οι μαθητές μπορούν να υποστηριχτούν στην προσπάθειά τους για αποτελεσματικότερη κατάκτηση της γνώσης, αλλά και να ευαισθητοποιηθούν κοινωνικά ώστε να εξελιχθούν σε κριτικά σκεπτόμενους, υπεύθυνους και συνειδητά ενεργούς πολίτες. Από την άλλη, το σχολείο μπορεί να εμπλουτίσει με σχετικά παραγόμενα της σχολικής ζωής διάφορες εκφάνσεις του Πολιτισμού αλλά και να συμβάλλει στη διάχυσή τους στις τοπικές κοινότητες. Στην αμφίδρομη και παιδαγωγικά σημαντική σχέση Σχολείου και Πολιτισμού εστιάζει η θεματική του εφετινού μας Συνεδρίου.
Υποβολή περιλήψεων έως τις 31 Ιανουαρίου 2019
ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ
10-12 Μαΐου: Κολλέγιο Αθηνών – Κολλέγιο Ψυχικού, Στεφάνου Δέλτα 15, Ψυχικό, 15452
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ‒ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Γραμματεία συνεδρίου:  Mαρία Αποστολοπούλου, Θάνος Φουργκατσιώτης
Iστοσελίδα: ekedisyconference.weebly.com
Διεύθυνση ηλ. ταχυδρομείου: ekedisyconference@gmail.com

Print Friendly, PDF & Email
Κοινή Χρήση

Σχολιάστε