Πρόγραμμα Erasmus+ 2022 από το ΓΕΛ Ελάτειας

Το σχετικό έγγραφο

ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Με μεγάλη χαρά σας ενημερώνουμε ότι στο πλαίσιο του Προγράμματος Erasmus+ 2022 υλοποιήθηκε από το ΓΕΛ Ελάτειας το Σχέδιο Μαθησιακής Κινητικότητας Ατόμων Βασικής Δράσης 1 (ΚΑ1) με κωδικό αριθμό: 2022-1-EL01-KA122-SCH-000074989. Το Σχέδιο Κινητικότητας (σεμινάριο επιμόρφωσης εκπαιδευτικών) με τίτλο «Εκπαίδευση για την Κλιματική Αλλαγή και για τον Παγκόσμιο Πολίτη: προετοιμάζοντας εκπαιδευτικούς και μαθητές για τις προκλήσεις του εικοστού πρώτου
αιώνα» υλοποιήθηκε στο Δουβλίνο, στον Εκπαιδευτικό Οργανισμό EuropassTeacherAcademy κατά το χρονικό διάστημα 12 – 19 Μαρτίου 2023.
Μέσω του σχεδίου κινητικότητας προωθήθηκε η εξοικείωση πέντε εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας με τα ευρωπαϊκά προγράμματα και πιο συγκεκριμένα με το ΚΑ1 του Erasmus+, καθώς και η επαγγελματική τους εξέλιξη. Πιο συγκεκριμένα:
 επιτεύχθηκε εξοικείωση των εκπαιδευτικών με τα βασικά θέματα της παγκόσμιας πολιτειότητας και σύνδεσή τους με την υπάρχουσα γνώση (κλιματική αλλαγή, ανάπτυξη, δικαιοσύνη, ανισότητες).
 επιτεύχθηκε επίσης εξοικείωση με τους τρόπους ανάπτυξης αποτελεσματικών στρατηγικών
μάθησης (μέσα από συνεργατικές μεθόδους) και ανάληψης αποτελεσματικής δράσης σχετικά με τα προαναφερθέντα θέματα.
 Τέλος, αναπτύχθηκαν δεξιότητες:
– χρήσης της αγγλικής γλώσσας (ομιλία, αλληλεπίδραση, παραγωγή λόγου)
– οργανωτικές δεξιότητες (επίλυση προβλημάτων),
– δεξιότητες επικοινωνίας (συνεργατική μάθηση, παρουσίαση πληροφοριών, συζητήσεις),
– διαπολιτισμικές ικανότητες (εξοικείωση με διαφορετικές κουλτούρες, συνεργασία με εκπαιδευτικούς από όλη την Ευρώπη).
Απώτερος στόχος είναι να αξιοποιηθούν τα μαθησιακά αποτελέσματα στο πλαίσιο της σχολικής μονάδας ώστε να ασχοληθούν ενεργά εκπαιδευτικοί και μαθητές με θέματα που αφορούν τον παγκόσμιο πολίτη (δικαιοσύνη, ανισότητες, φτώχεια, ανάπτυξη, κλιματική αλλαγή) και να συνδέσουν τις δράσεις τους με τον ευρύτερο κόσμο.

Ελάτεια, 27-04-2023
Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
Πόρρος Αντώνιος

Print Friendly, PDF & Email
Κοινή Χρήση

Σχολιάστε