3% επιπλέον θέσεις για τους αποφοίτους τρίτεκνους και πολύτεκνους του 2011
Σύμφωνα με τη τροπολογία του Υπουργείο Παιδείας [http://goo.gl/kguQm ]: Απόφοιτοι 2011 που συμμετείχαν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις του 2011: Λαμβάνεται ειδική πρόνοια … Περισσότερα…