ΔΩΡΕΑΝ ΦΟΙΤΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ & ΛΥΚΕΙΟΥ ΛΑΜΙΑΣ ΣΤΟ ΩΔΕΙΟ ΤΗΣ Ι. Μ. ΦΘΙΩΤΙΔΟΣ “ΓΕΡΜΑΝΟΣ Ο ΜΕΛΩΔΟΣ”!!!

Ευχαριστήρια επιστολή του Εκκλησιαστικού Σχολείου Λαμίας προς τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Φθιώτιδος κ.κ. Συμεών για να σας ενημερώσουμε για τη δυνατότητα … Περισσότερα…