7/12/2022 – ΟΟΣΑ: Συνάντηση υπουργών Παιδείας στο Παρίσι με αντιπρoεδρία της Ελλάδας

7/12/2022-ΟΟΣΑ: Συνάντηση υπουργών Παιδείας στο Παρίσι με αντιπρoεδρία της Ελλάδας

Η Ελλάδα, διά του Υ.ΠΑΙ.Θ., συμμετέχει ως αντιπροεδρεύουσα χώρα στο Προεδρείο της εν λόγω συνάντησης, μαζί με την Εσθονία, τη Φινλανδία και την Ιαπωνία

Στο Παρίσι συναντώνται στις 7 και 8 Δεκεμβρίου οι υπουργοί Παιδείας των κρατών-μελών του Ο.Ο.Σ.Α.  προκειμένου να συζητήσουν για τη διεθνή εκπαιδευτική πολιτική.

Η Ελλάδα, διά του Υ.ΠΑΙ.Θ., συμμετέχει ως αντιπροεδεύουσα χώρα στο Προεδρείο της εν λόγω συνάντησης, μαζί με την Εσθονία, τη Φινλανδία και την Ιαπωνία.

Για το σκοπό αυτό, η κ.Κεραμέως ενέκρινε σήμερα δαπάνη ύψους δέκα έξι χιλιάδων Ευρώ (#16.000,00#€), ως οικονομική εισφορά της Ελλάδας στον Ο.Ο.Σ.Α., για τη διεξαγωγή της συνάντησης των Υπουργών Παιδείας του Οργανισμού.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το ποσό είναι μειωμένο κατά 4.000€, καθώς τον περασμένο Ιούνιο η υπουργός Παιδείας είχε εγκρίνει δαπάνη ύψους είκοσι χιλιάδων Ευρώ (#20.000,00#€), ως «εθελοντική» οικονομική εισφορά της Ελλάδας στον Ο.Ο.Σ.Α., για τη διοργάνωση της συνάντησης.

Θέμα της συνάντησης είναι η  «Επανοικοδόμηση μιας κοινωνίας χωρίς αποκλεισμούς και μιας δίκαιης κοινωνίας μέσω της εκπαίδευσης» και στόχος της είναι να παράσχει καθοδήγηση σχετικά με το πώς ο ΟΟΣΑ μπορεί να υποστηρίξει καλύτερα τις χώρες ώστε να οικοδομήσουν πιο αποτελεσματικά εκπαιδευτικά συστήματα και να αξιοποιήσει συνέργειες με άλλους τομείς πολιτικής, ώστε η εκπαίδευση και η κατάρτιση να συμβάλλουν σε καλύτερα και πιο δίκαια οικονομικά αποτελέσματα στην αγορά εργασίας.

Η συνάντηση θα περιλαμβάνει συζητήσεις σχετικά με την ισότητα και την ένταξη στην εκπαίδευση, την αναμόρφωση των προγραμμάτων σπουδών για την κάλυψη των κοινωνικο-συναισθηματικών αναγκών των μαθητών, τον ρόλο της ψηφιοποίησης στην ισότητα και την ένταξη, πώς να χτιστούν θεμέλια για τη δια βίου μάθηση, πώς η εκπαίδευση μπορεί να ανταποκριθεί καλύτερα στον κόσμο της εργασίας και πώς τα εναλλακτικά διαπιστευτήρια και οι πάροχοι εκπαίδευσης μπορούν να οδηγήσουν στη δια βίου μάθηση χωρίς αποκλεισμούς και να εκσυγχρονίσουν την εκπαίδευση.

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *