Το Γραφείο Διασύνδεσης Σπουδών και Σταδιοδρομίας του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου διοργανώνει “Ημέρα Ενημέρωσης” με θέμα: “Digital Transformation σε COVID εποχή”.
Δευτέρα 14 Μαρτίου 2022
Ώρα Διεξαγωγής: 12:00 – 13:30
Τρόπος Διεξαγωγής : On Line (ΖΟΟΜ)
Ώρα Διεξαγωγής: 12:00 – 13:30
Τρόπος Διεξαγωγής : On Line (ΖΟΟΜ)
Πρόκειται για μια on-line παρουσίαση για τη σημασία του Digital transformation σε μια επιχείρηση και για τις απαραίτητες διαδικασίες που θα πρέπει οι επιχειρήσεις να λάβουν υπόψη τους για το μέλλον ενός νέου ‘’Ψηφιακού Κόσμου’’.
Απευθύνεται:
Σε επαγγελματίες που επιθυμούν να ενημερωθούν και να προετοιμαστούν για τις σύγχρονες προκλήσεις της αγοράς εργασίας σε COVID εποχή.
Σε φοιτητές/τριες που επιθυμούν να διευρύνουν τις γνώσεις τους ανεξαρτήτου ειδικότητας.
Σε επαγγελματίες που επιθυμούν να ενημερωθούν και να προετοιμαστούν για τις σύγχρονες προκλήσεις της αγοράς εργασίας σε COVID εποχή.
Σε φοιτητές/τριες που επιθυμούν να διευρύνουν τις γνώσεις τους ανεξαρτήτου ειδικότητας.
Θεματολογία:
Τι είναι το Digital transformation
Λειτουργία ψηφιακής επιχείτρησης
Προτάσεις, ιδέες και δράσεις
Τι είναι το Digital transformation
Λειτουργία ψηφιακής επιχείτρησης
Προτάσεις, ιδέες και δράσεις
Αιτήσεις:
Η συμμετοχή είναι δωρεάν.
Η συμμετοχή είναι δωρεάν.
Απαραίτητη η εγγραφή στην ηλεκτρονική φόρμα ΕΔΩ για να σταλεί ο σύνδεσμος της εκδήλωσης.
Εισηγητής :
Γεράσιμος Τζαμαρέλος
Ο κ. Γεράσιμος Τζαμαρέλος είναι κάτοχος Διδακτορικού τίτλου σπουδών στο Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ και Πτυχιούχος στην Επικοινωνία και στην ψυχολογία του καταναλωτή. Είναι Έμπειρος και Εγκεκριμένος Καθηγητής επιχειρηματικών σεμιναρίων Πανεπιστημιακών ιδρυμάτων και Δημόσιων Οργανισμών, με εξειδίκευση σε θέματα Marketing και Επιχειρηματικότητας.
Γεράσιμος Τζαμαρέλος
Ο κ. Γεράσιμος Τζαμαρέλος είναι κάτοχος Διδακτορικού τίτλου σπουδών στο Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ και Πτυχιούχος στην Επικοινωνία και στην ψυχολογία του καταναλωτή. Είναι Έμπειρος και Εγκεκριμένος Καθηγητής επιχειρηματικών σεμιναρίων Πανεπιστημιακών ιδρυμάτων και Δημόσιων Οργανισμών, με εξειδίκευση σε θέματα Marketing και Επιχειρηματικότητας.