Πανελλαδικές: Μεταβατικές διατάξεις για τους υποψηφίους με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες

Πανελλαδικές: Μεταβατικές διατάξεις για τους υποψηφίους με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες

Με τροπολογία που  κατέθεσε η υπουργός Παιδείας Ν. Κεραμέως, σήμερα στη Βουλή, σε νομοσχέδιο του υπουργείου Υγείας,   προβλέπεται ειδικά για τις πανελλαδικές εξετάσεις του 2022, να προβλέπεται ότι η αρμοδιότητα παράτασης του χρόνου εξέτασης των υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες να παραμείνει στα συλλογικά όργανα που ασκούσαν την αρμοδιότητα αυτή πριν από την έναρξη ισχύος του ν. 4823/2021.

Συγκεκριμένα

Προστίθεται παρ. 2 στο άρθρο 234 του ν. 4823/2021 (Α’ 136), ώστε, ειδικά για τις πανελλαδικές εξετάσεις του 2022, να προβλέπεται ότι η αρμοδιότητα παράτασης του χρόνου εξέτασης των υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες να παραμείνει στα συλλογικά όργανα που ασκούσαν την αρμοδιότητα αυτή πριν από την έναρξη ισχύος του ν. 4823/2021.

Σύμφωνα με τον ν. 4823/2021 (Α’ 136), την αποκλειστική αρμοδιότητα σύνταξης αξιολογικής έκθεσης ως προς την παράταση του χρόνου εξέτασης των υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες έχουν πλέον τα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.).

Ωστόσο, λόγω των υγειονομικών συνθηκών που δυσχεραίνουν τη λειτουργία αυτών, κρίνεται αναγκαία η προτεινόμενη ρύθμιση, ώστε μεταβατικά, ειδικά και για τις πανελλαδικές εξετάσεις του 2022, η συγκεκριμένη αρμοδιότητα να παραμείνει στα συλλογικά όργανα που την ασκούσαν πριν από την έναρξη ισχύος του ν. 4823/2021, προκειμένου να μην προκληθεί αναστάτωση για τους υποψηφίους.

Ειδικότερα η τροπολογία ορίζει τα εξής:

Άρθρο 3
Μεταβατικές διατάξεις σχετικά με τη συμμετοχή υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στις πανελλαδικές εξετάσεις – Τροποποίηση άρθρου 234 ν. 4823/2021

 

Στο άρθρο 234 του ν. 4823/2021 (Α’ 136), περί των μεταβατικών διατάξεων του Κεφαλαίου του Μέρους Β’ του νόμου αυτού, προστίθεται παρ. 2 και το άρθρο 234 διαμορφώνεται ως
εξής:

«Αρθρο 234
Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Γ’

1. Οι διατάξεις του παρόντος νόμου δεν θίγουν την ισχύ των αξιολογικών εκθέσεων — γνωματεύσεων που έχουν εκδοθεί έως την έναρξη ισχύος του. Ο επανακαθορισμός των αξιολογικών εκθέσεων — γνωματεύσεων ως προς τα ζητήματα, για τα οποία επιφυλάσσεται αποκλειστική αρμοδιότητα στα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.) γίνεται από τα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ..

2. Ειδικά για τις πανελλαδικές εξετάσεις του έτους 2022, η παράταση του χρόνου εξέτασης των υποψήφιων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες του άρθρου 3 του ν. 3699/2008 (Α’ 199) αποτελεί αρμοδιότητα των συλλογικών οργάνων των παρ. 3 και 4 του άρθρου 3 της υπό στοιχεία Φ.251/22806/Α5/26.2.2021 απόφασης της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων (Β’ 897), του άρθρου 12 της υπό στοιχεία Φ.253/69990/Α5/7.5.2019 απόφασης του Υπουργού Παιδείας, ‘Έρευνας και Θρησκευμάτων (Β’ 1736), της παρ. 8 του άρθρου 13 της υπό στοιχεία Φ.151/20049/Β6/20.2.2007 απόφασης της Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων (Β’ 272) και του άρθρου 13 της υπό στοιχεία Φ.253/128314/Β6/29.11.2002 απόφασης του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων (Β’ 1538).».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *