Επάγγελμα: τελειομανής. Όραμά του να….

Επάγγελμα: τελειομανής. Όραμά του να….

Κατέληξε ότι έπρεπε να κάνει τη δική του υπέρβαση. Είπε: «Ο κόσμος δεν είναι έτσι όπως μου τον έχουν μάθει στην Ελλάδα, όπου όλα είναι ένα ακίνητο σύμπαν. Στον κόσμο μπορεί να υπάρχει ρευστότητα».

Έπρεπε όμως πρώτα να φτιάξει τον εαυτό μου. «Να φτάσω στο «μηδέν». Αποκαθήλωσε πλήρως την Ελλάδα και είπε: «Δεν αξίζουμε τίποτε». Αυτό είναι και το μυστικό για την αυτογνωσία του Νεοέλληνα. Πρέπει να δεις τον εαυτό σου ως μηδενικό για να ξαναβρείς το ένα σου, να δημιουργήσεις. Είτε είσαι επιχειρηματίας είτε δάσκαλος.

Ήθελε να κάνει κάτι αποκλειστικό επειδή του αρέσουν τα ιδιαίτερα πράγματα

Έκανε το πρώτο πολυτελές αγαθό από ελληνικά χέρια. Έφερε το premiumization που εφαρμόζεται χρόνια στα ποτά, στο λάδι. Η κατηγορία ultra premium δεν υπήρχε, αλλά αποφάσισε να το πει έτσι επειδή έτσι του αρέσει. Είναι το πρώτο λάδι που χρησιμοποίησε αυτήν την ιδέα μάρκετινγκ.
Ο Έλληνας που έβαλε το ελαιόλαδο στις βιτρίνες του «Harrods» και το πουλάει προς 150 ευρώ το λίτρο
Δεν έχει φύγει ποτέ στο εξωτερικό, δεν έχει μείνει ποτέ έξω και αυτό είναι ένα ενδιαφέρον case study. Όλα έγιναν μέσα από το λάπτοπ, διότι έχει το ταλέντο να ανακαλύπτω τη χρήσιμη γνώση κάτω από στρώματα άχρηστων πληροφοριών. Είναι εφικτό να ζεις σε μια χώρα και να κάνεις καριέρα σε άλλη. Οπως ο Ζενέτος, αλλά και ο Μορικόνε, ο οποίος έκανε καριέρα στο Χόλιγουντ όντας στη Ρώμη. Μένει στην Ελλάδα γιατί αγαπά τη χώρα του. Στην ουσία της, όχι όπως είναι.

Πλούσιος δεν έγινε, αλλά συνεχίζει, αυτή είναι η τρέλα του. Το ότι κατάφερε και άλλους να παθιαστούν με το προϊόν μου, σημαίνει ότι πέτυχε. Η Speiron δεν είναι εταιρεία των τζίρων. Τη φαντάζεται μικρή και ταγμένη, α λα Rolls-Royce. Έχει κάνει κάτι μοναδικό σε παγκόσμια κλίμακα, και αυτό ήθελε.

Η συμβουλή του σε κάθε επίδοξο επιχειρηματία ή δημιουργό

Είναι να μην ακούει το «γύρω γύρω». Το μέλλον της Ελλάδας δεν είναι σε αυτό που βλέπουμε γύρω μας, στο τώρα. Το μυστικό είναι η σπανιότητα και η μικρή παραγωγή. Αλλά και η προστιθέμενη αξία, που σημαίνει αυτοπεποίθηση, όραμα. Στην Ελλάδα, στα προϊόντα της, αλλά πρωτίστως στον εαυτό μας.

«Αν διοχετεύαμε ελάχιστο από το πάθος με το οποίο διαδηλώνουμε στην αμερικανική πρεσβεία σε ένα όραμα, θα ανορθώναμε την οικονομία. Να βρεθούν επιχειρηματίες και να τυποποιήσουν προϊόντα που θα κατακτήσουν την Αμερική ειρηνικά».

Με πτυχίο Νομικής

Με πτυχίο Νομικής και προϋπηρεσία σε διαφημιστική ως copywriter, ο Γιώργος Κολιόπουλος έγινε ο επιχειρηματίας που είδε το ελληνικό λάδι ως τον «υγρό χρυσό» και εισέβαλε στις αγορές του Χονγκ Κονγκ, της Σιγκαπούρης, του Αμπου Ντάμπι, αλλά και στις πανάκριβες βιτρίνες του λονδρέζικου πολυκαταστήματος «Harrods».
Ο Έλληνας που έβαλε το ελαιόλαδο στις βιτρίνες του «Harrods» και το πουλάει προς 150 ευρώ το λίτρο
Το «λ» ή «Lambda», όπως ονομάζεται το ελαιόλαδο πολυτελείας, πήρε το όνομά του από το αρχικό γράμμα της λέξης «λάδι» και τα τελευταία χρόνια εξελίσσεται σε ένα πανίσχυρο brand name, γεγονός που οφείλεται στην προσπάθεια του κ. Κολιόπουλου να δημιουργήσει ένα προϊόν πολυτελείας σε πανάκριβο gift box, το οποίο θα απευθύνεται σε συγκεκριμένο κοινό. Ο ίδιος, ο οποίος δεν έχει βγει ποτέ στο εξωτερικό, κατάφερε μέσω του laptop του να διαδώσει το ελληνικό ελαιόλαδο στις διεθνείς αγορές και να κυριαρχήσει στις βιτρίνες του «Harrods».

http://λ /lambda/ olive oil. Reinventing food in an unparalleled way.

Περισσότερα στο :

https://www.dinfo.gr/%ce%bf-%ce%ad%ce%bb%ce%bb%ce%b7%ce%bd%ce%b1%cf%82-%cf%80%ce%bf%cf%85-%ce%ad%ce%b2%ce%b1%ce%bb%ce%b5-%cf%84%ce%bf-%ce%b5%ce%bb%ce%b1%ce%b9%cf%8c%ce%bb%ce%b1%ce%b4%ce%bf-%cf%83%cf%84%ce%b9%cf%82-%ce%b2/?fbclid=IwAR1DiVFv2Him-ZIJ0IS1hY2wnAO019PZw-QTEXWJU5uenZYWSS9kMod14O8

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *